Translate

subota, 4. listopada 2014.

Avene Cleanance K & Avene Triacneal - recenzija

Već dugo vrijeme koristim Avene proizvode i napokon je došlo vrijeme da napišem recenziju dviju krema i moje preporuke za njihovo korištenje. Naime, ove dvije kreme su vrlo različite u djelovanju i zbog toga sam ih odlučila usporediti u želji da vam pomognem pri odabiru, za one koji razmišljaju o kupnji takvih proizvoda.



Prije početka evo opis moje kože:

Općenito imam kožu sa proširenim porama i puno njih začepljenih. Imam više zatvorenih komedona/whiteheads nego otvorenih/blackheads. I ti zatvoreni komedoni su mi manje-više po cijelom licu, jako vidljivi kada se gleda uz svijetlo. Većina tih komedona postane upaljena nakon nekog vremena (ali i potaknuta mojih kopkanjem). Koža mi je najviše masna, ali s vremena na vrijeme me neki uobičajeni proizvodi previše isuše, npr. neki proizvodi mi ne odgovaraju zimi kao ljeti. Ali sve u svemu, na kraju dana moja koža je masna.


Avene Triacneal:

- preporuku za ovu noćnu emulziju sam dobila od dermatologice ali to nakon što sam isprobala Doksiciklin, Dercome clear, Sona, Roaccutan, Yaz, znači sve i svašta :)
- meni je prvenstveno bilo potrebno otvoriti začepljene pore
- ova krema dolazi u pakiranju od 30 ml i može se kupiti za cca 120 kn
- aplikator omogućuje da ne istisnete previše proizvoda što je dobro jer cijena nije baš pristupačna
- najbolje ju je koristiti samo navečer zbog glikolne kiseline, možete i namazati na kritična mjesta po danu uz neki SPF, iako ta krema ne bi bila dobra podloga
- tekstura je lagana, zlatne boje (zbog nekog sastojka)


- iz slike možete vidjeti što proizvođač obećava, a evo što ja potvrđujem
kemijski piling koji radi glikolna kiselina i retinoid je stvarno vidljiv (npr. kada imam upaljenu aknu koja se malo posušila/zarasla pomaže da se krastica brže zacijeli i zagladi oboljeno područje, isto tako i pomaže da mi se manje začepljene pore očiste, dođu na površinu, pa uz upotrebu mehaničkog pilinga potpuno nestanu). 
Nakon što se nanese na kožu daje mat izgled i stvarno regulira sebum tokom noći što znači da mi se lice ne sjaji kao što bi inače kada se probudim. Kod nanošenja se ne bi trebala dugo umasiravat jer se počinje rulit pa uvijek stavljajte tamo gdje trebate. Trajanje proizvoda ovisi  koliko ga nanostite tj koliko problema imate (problema na licu). 
Nakon što se probudim vidim da mi je koža ujednačena, glađa i jednostavno izgleda ljepše.
- kako se približavamo zimi ova krema mi više ne odgovara toliko jer mi je nakon temeljitog čišćenja kože, koža više zategnuta/suha. Ali još ju koristim tu i tamo, kada se osjećam jadno, da si proljepšam kožu i izbrišem ožiljke od akna.
- još želim napomenuti da sastojci nisu baš najprirodniji, čak nimalo, pa mi je to jedina zamjerka (a i cijena, ali to ovisi kako kome)
Sastojci:
WATER (AQUA). CETYL ALCOHOL. CYCLOMETHICONE. POLYSORBATE 60. GLYCOLIC ACID. AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). SD ALCOHOL 39-C (ALCOHOL DENAT). POLYMETHYL METHACRYLATE. SODIUM HYDROXIDE. CETEARYL ALCOHOL. ARGININE HCL. BHT. CETEARETH-33. DIMETHICONOL. FRAGRANCE (PARFUM). POTASSIUM SORBATE. RED 33 (CI 17200). RETINAL. UNDECYL RHAMNOSIDE.




Ovu kremu bih preporučila svim adolescentima sa aknastom kožom jer stvarno pomaže, ali isto tako i ljudima u srednjim godinama koji imaju 'odrasle akne' i zbog retinoida koji je u ovoj kremi u maloj količini i pomaže u borbi protiv bora.


swatchevi

Avene Cleanance K:





- ovu kremu sam kupila upravo zato što mi je trebala neka zamjena za Triacneal (da mi se koža ne zasiti)
- dolazi u pakiranju od 40 ml i cijene je 100 kn
- aplikator je vrlo malen i odličan za upotrebu
- tekstura je gelasta, zato se i zove gel-krema :)
- namijenjena je njezi osjetljive masne kože s nepravilnostima i treba se koristiti jednom dnevno, ali ja sam ponekad i dva puta
- osim obećanja proizvođača, ja potvrđujem: za razliku od Triacneal ova krema je jako hidratantna, sadrži glikolnu,salicilnu i mliječnu kiselinu i osobno mislim da je ova krema puno agresivnija iako je za osjetljivu kožu. Neću reći da me nije pekla jer je, to piše i na pakiranju, ali to je trajalo oko 10 sec. Ali svakako preporučujem prvo tester za ovu kremu. Nakon primjene, koža je matirana, ali ne kao sa Triacneal. Lijepo se nanosi, i može trajati dosta dugo iako ju stavljate na cijelo lice. Dosta je hidratantna pa čak i ako me neka umivalica previše isuši ova krema mi lijepo hidratizira, a znam da mi napade začepljene pore tj. da daje tretman protiv akna. Kada nema sunca vani, a lice mi je u komi, znala sam ju koristiti ispod šminke, puder dobro sjeda na nju. 
- i opet, sastojci nisu najljepši ali ja volim kiseline (pogotovo glikolnu :D)

Sastojci: AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). GLYCOLIC ACID. CYCLOMETHICONE. WATER (AQUA). PPG-15 STEARYL ETHER. PROPYLENE GLYCOL. GLYCERIN. LACTIC ACID. POLYMETHYL METHACRYLATE. PROPYLENE GLYCOL CETETH-3 ACETATE.SODIUM HYDROXIDE. CETYL ALCOHOL. ARACHIDYL ALCOHOL. POLYACRYLATE-13. GLYCERYL STEARATE. PEG-100 STEARATE. SALICYLIC ACID. ARACHIDYL GLUCOSIDE. BEHENYL ALCOHOL. BHT. BISABOLOL. CUCURBITA PEPO (PUMPKIN) SEED OIL (CUCURBITA PEPO SEED OIL). DIMETHICONE.DISODIUM EDTA. FRAGRANCE (PARFUM). POLYISOBUTENE. POLYSORBATE 20. PYRIDOXINE HCL. SORBITAN ISOSTEARATE. ZINC GLUCONATE.

Ovu kremu bih preporučila svima onima koji imaju začepljene pore, ožiljke od akni,'odrasle akne'. Ne bi preporučila nekome s osjetljivom kožom iako na pakiranju piše da je namijenjena za nju.


Ako vas još nešto zanima, ili sam nešto zaboravila svakako komentirajte. Moje pitanje je da li ste imali sreće sa kiselinama u proizvodima?

2 komentara:

  1. Uuu jako dobra recenzija, ovo ću si bookmarkat ako ću uzimat full size triacneala! Sad imam jos uvijek onaj tester od 5 ml i super 'očisti' ožiljke :D
    A sad jesam li imala sreće s kiselinama u proizvodima...paaa...neznam sad baš. Jedino mi možda ona salicilna nešto pomaže kod brejkautsa i to je to, zapravo nikad ju nema u dovoljno velikom postotku u proizvodima koje koristim da bi nešto napravila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Na vecini proizvoda ne pise u kolkom je postotku pa se niti ne mozes orijentirati pri kupnji.

      Izbriši

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)