Translate

subota, 9. travnja 2016.

DAS gesunde Plus ulje australskog čajevca i kako ga koristim

Hellooo, vraćam se nakon kratke stanke pisanja. Obaveze uzimaju svoje pa nisam baš imala vremena za pisanje ali zato svakodnevno pratim postove pogotovo za vrijeme rupa u rasporedu.
Danas sam se odlučila na temu koja je dosta zanimljiva. Pisati ću kako ja koristim ulje čajevca u službi borbe protiv akni i prištića, u nastavku ćete moći vidjeti na malo gadljivom primjeru ali svi to znamo i imamo :D


Osobno jedino ulje čajevca koje sam ja isprobala je DAS gesunde Plus ulje australskog čajevca koje dolazi u bočici od 30 ml po cijeni 21,90 kn samo u DM prodavaonicama.
Nakon kratkog istraživanja, prema svemu nađenom što se tiče kvalitete samog ulja, čini mi se da je ovo sasvim solidne kvalitete s obzirom na cijenu.
Ono što me privuklo baš kod ovog ulja je da je: ne komedogeno, suho, djeluje antiseptički, antivirusno i antifugalno(npr. super alternativa kod gljivica na noktima). Na pozadini pakiranja u kojem dolazi možete vidjeti neke prijedloge za upotrebu.
Ulje čajevca je suho ulje znači nije masno.
Miris je užasan, neću lagati. I tako je kod svih čajevca. Osobno nakon više godina korištenja uopće mi ne smrdi, zapravo mi ima malo osvježavajući miris ali to je jer sam se naučila na njega. (ostali kod kuće ne misle tako)
U početku nisam znala kako da ga koristim ali nakon malo razmišljanja uzela sam čistu bočicu od 100 ml i nalila vodu te od prilike 5-10 ml zamijenila čajevcem. To bih koristila kao tonik, nije baš bilo najbolje riješenje jer je taj tonik brzo poprimio čudan miris. 
Bilo mi je logično da čajevac upotrebljavam direktno iz njegove bočice pa ga već dulje vrijeme kapnem na blazinicu 2-5 kapi(ovisno o problemu kojeg želim riješiti) i zatim ju pod laganim mlazom vode namočim do te mjere kao da ste aplicirali neki tonik na nju.
Ponekad ako imam samo lokalni problem onda sam čajevac na tom području upotrijebim nekoliko puta dnevno.
Isto tako kada se sjetim volim staviti nekoliko kapi u kupku za stopala.
Ulje najbolje djeluje kod upaljenih prištića s bijelom glavom(ali istisnutih) ili za prevenciju upale istih. Neću sad objašnjavati razlike u prištićima jer bi post bilo stvarno dugačak.
Kad smo kod nuspojava, normalno da ih ima npr. ako ste preveliku koncentraciju ulja stavili na kožu ona zna biti crvena i nadražena i zatezati zatim čajevac malo smeta za oči pa vam mogu suziti. Ali sve nuspojave su samo zato što se svaka koža razlikuje i potrebno je krenuti sa malo pa na više, naći svoju mjeru.
I još jedna bitna stvar, čajevac je otrovan i nemojte ga unositi oralnim putem.
za više možete čitati -->OVDJE.
U nastavku pogledajte slike jedne moje situacije gdje sam htjela pokazati djelovanje ulja čajevca. Na slikama je prikazan istisnuti prištić(svi to radimo i ja to odobravam samo to treba raditi pravilno) i malo okolnih problema. Naravno da je nakon 3 sata problem bio u još boljem stanju ali i u ovako kratkom vremenu se vidi razlika kod upale i pora.
1. prikaz - čista koža, prijeđena tonikom (Afrodita Young&Pure, da je isušivanje slabije jer mi je koža dosta isušena zbog raznih stvari)
2. prikaz - 15 min nakon stavljanja čistog ulja na poslikano područje
3. prikaz - 15 min nakon drugog nanosa, znači sve skupa nakon cca 30 min

Na slikama možete vidjeti što se događa.
Samo da se pravdam, ne potičem istiskivanje prištića ali ja sam po iskustvu sigurna da je to bolje nego ostaviti ono loše što ih je napravilo u koži lica. (imam puno iskustva jer sam imala posjete i dermatolozima i kozmetičarima) 


Ako imate bilo kakvo pitanje u vezi čajevca ili bilo čega pišite u komentare ili me kontaktirajte preko elektroničke pošte(ako ne želite baš da svi čitaju vaše probleme :D)


Hvala na čitanju :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)