Translate

petak, 6. lipnja 2014.

Mali New In

Evo maloga new in-a i posebno sam uzbuđena zbog nekih novih proizvoda ja se nadam da me neće razočarati.







1. Somersets Shaving oil for extra sensitive skin - to je ta stvar zbog koje sam uzbuđena i jedna čekam da ju isprobam pošto imam osjetljivu kožu šta se tiče uklanjanja dlačica. Nije bilo skupo pa se nadam bar da će zadovoljiti cijenu, no više nakon probe u recenziji.











2. Apothecary Franch lavander bath soap - još jedna nova stvar, zanimljivo je da je sapun veličine 2-3 obična (klasične veličine) pakiranje je predivno a sam proizvod je povoljan.







3. Annyer intensive long lasting colour - taj proizvod nije namjenjen meni nego mojom mami, zanima me prvenstveno omjer cijene i kvalitete. Ja inače koristim Garnier Oliu i do sad mi je omiljena kao omjer cijene i kvalitete.












4. Gliss Ultimate repair + gloss treatment - volim one Glissove regeneratore u spreju jer spašavaju moju blajhanu kosu da ju ne isčupam cijelu... haha, da, i njihove maske u posudicama su odlične, kosa je tako mekana.







5. Balea sol za kupku stopala, sa ekstraktom metvice i crvene naranče - svidjela mi se sol u zelenoj vrećici ali sad je više nema, mislim da su je povukli iz prodaje tako da ću sada isprobati ovu.









6. Balea blagi gel za umivanje s vitaminima - to je nešto sa ćime ne možete požaliti, za 16,90 kn za ovim gelom posegnem kada ne znam što novo isprobati, ili jednostavno zato što je odličan za cijenu. Uvijek ga imam u svojoj kupaonici.








7. Dove Go Fresh anti-perspirant - ovo je drugi put da sam ga kupila i mislim da mi je ušao među favorite jer njegov nježan lagani miris i njegujuća tekstura su stvarno lijepi. Kod nekih deodoranta sam primjetila da ne miris promijeni, ali ne pa propuste znoj nego da njihov miris poprimi neki čuda dodatak. Za ovog to nije slučaj.









8. Alverde ulje za tijelo za sve tipove kože sa mirisom kokosa - trebam neko lagano ulje za ljeto, kada sol i sunce osuše kožu, koliko sam isprobala na ruci, ovo se ulje brzo upije, što je zadovoljavajuće. Što se tiče mirisa, nije baš jak, meni čak i preslab. To je ok za nakog tko traži njegu, ali ja bih ipak još malo arome.









Jeste li vi isprobali neke od ovih proizvoda?

Broj komentara: 8:

  1. Nadam se da će tebi Somersets odgovarati, meni nažalost nije.. :( Ovu Baleinu umivalicu, Dove dezić i Gliss i sama jako volim.. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš me interesuje Gliss ulje, jer obožavam njihove prskalice za kosu, i svakodnevno me spašavaju :) nadam se da ću se brzo odlučiti i na kupovinu ulja, pošto sam potrošila Balea ulje za kosu s kojim sam prilično zadovoljna, ali bih da promijenim malo :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To Glissovo sam koristila 2 puta do sad i možda se brzo troši. Tako da nisam sigurna da ću ga opet kupiti. Ali leave in sprejevi su zakon :D

      Izbriši
  3. Balein blagi gel je toliko hvaljen da ću ga morati kad tad probati. Balea sol me jako zanima

    OdgovoriIzbriši
  4. Imala sam i koristila Balein blagi gel za umivanje, i stvarno je oke proizvod :)
    Baš me zanima i nadam se recenziji Somersets Shaving oil for extra sensitive skin :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)