Translate

utorak, 8. srpnja 2014.

Moj ljetni piling za tijelo :) DIY


Šetajući DM-om i tražeći neki novi/neisprobani proizvod za preostale kune pomislila sam da bih mogla kupiti nekakav piling za tijelo, ali nakon traženja sinulo mi je da ga možda već imam kod kuće.

Evo što ćete trebati za ovaj piling:


  • njegujući gel za tuširanje (u mom slučaju Biobaza 3 u 1, ali može bilo koji ali stvarno bilo kakve vrste, cijene...)
  • ulje za tijelo (u mom slučaju Alverde ulje za tijelo-kokos, ali može bilo kakvo drugo, može i maslinovo koje koristite za kuhanje :D
  • šećer (ne mora biti smeđi jer nije neka razlika, možete čak koristiti i sol ako mislite da vas neće previše nagrizati)
  • med (svejedno od čega jer svi djeluju protuupalno i općenito su dobri)
  • posudica za mješanje sastojaka
  • teglica za čuvanje pilinga

I sada evo mog recepta koji će vam biti dosta da cijelo tijelo jednom ispilingirate :D
(količinu možete mjenjati kako vam paše, nekima je možda ovoliko šećera pregrubo)

1.  4 pumpice Biobaza gela za  tuširanje


2.  2 pumpice Alverde ulja za tijelo

- zatim malo promješajte





    3.  2 male žličice smeđeg 
          šećera



    - opet malo promješajte



4.  1 mala žličica meda

- i sve zajedno promješajte, ali ne previše da se gel ne zapijeni u potpunosti :)













Evo kako bi trebao izgledati na kraju i u teglici (od Nutelle :D mljac)   -------->









Možete staviti naljepnicu da bi drugi ukućani znali što je to (a ne ko moj tata, uzeo je moj Avene gel za umivanje-onaj zeleni, jer je mislio da je to vodica za ispiranje zubi hahaha)














I to bi bilo to.


Imate li vi neke kućne tajne za njegu kože ?

Broj komentara: 7:

  1. Kad si mi ispričala davno već bila ovo za Avene tak sam se smijala hahahahha!Ludo :D
    Super mi je ovaj recept, spremila si ga budem u bookmarkse i probala napraviti ...javi kakav ti je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Cjoj baš slatko! ovo na kraju uljepšavanje teglice :D Piling je full jednostavan, žao mi je da cure baš ne koriste piling... i jeftina alternativa svakako! Niti sama ne volim kupovati sad neke skupe pilinge kad imaš doma sav materijal koji će identično napraviti svoj posao, a još k tome bolje prirodno nego umjetno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobar je jer se može sa bilo kakvim sličnim sastojcima skombinirat, mislila sam još dodat zelenu glinu ali mislim da bi bilo previše. Iako imam ju u pakiranju od kile u prahu i nikako da ju potrošim samo na lice :DD

      Izbriši
  3. Isprobati ću sigurno. kad sam izuzetno lijena i neda mi se kemijati puno. Stavim u gel za tuširanje palente (pure) i to mi je super piling a nemoram se mučiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zgodna ideja, to je vjerojatno i malo blaze jer palenta ima manje mrvice. Bas oblicna ideja :)

      Izbriši

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)