Translate

četvrtak, 28. kolovoza 2014.

Empties #1 + trash can


Evo došao je i taj dan da i ja podijelim emptiese sa vama. Inače mi se ne nakupi puno praznih proizvoda ali u ovom trenutku ne znam što mi se dogodilo jer uobičajeno bez misli odmah bacim nešto što potrošim. Evo nekih proizvoda koje nisam bacila isti tren :D




Afrodita gel poslije brijanja/depilacije je trenutno u stalnoj postavi u mojoj kupaonici jer mi stvarno smanjuje crvene pikice poslije brijanja, a što se tiče sporijeg rasta ne mogu ništa reći, ali ono što sam primijetila je da su mi dlake tanje. Kada ga prvo namažete, taj trenutak, će lagano zapeći ali nakon 2 sekunde će prestati. 
Luxepil trake za depilaciju tijela su mi se pokazale sasvim dobrim, a imala sam i Veetove koje nisu bile nešto posebno zato su ove trake super za 20 kn 16 kom i 2 uljne maramice za otklanjanje viška voska. Samo mi se jednom dogodilo da mi je baš veći komadić voska ostao na nozi kada sam povukla (možda sam prebrzo nezz). Svaku traku koristim 2-3 puta ovisno kolika količina dlaka ostane na njoj. 
Somersets ulje za brijanje je odlično sa afroditinim gelom ako imate problema sa crvenim pikicama. Više o tome u RECENZIJI <KLIK (iako svaki put kod brijanja koristim novu britvicu, sa alkoholom ju dezinficiram ako sam ju dva puta koristila, moja koža na nogama je jednostavno komplicirana, i jako suha kada se dulje vrijeme ne brijem što mi je zanimljivo.) 
Čupko gel nakon depilacije više ne koristim jer sam prezadovoljna sa Afroditinim gelom, ali ga imam radi opeklina i tako nekih stvari. Ponekad ga za noge koristim ali nije mi dovoljno hidratantan.
Dusch Das gelovi za tuširanje su se pokazali dosta hidratantnim, plus često su na akciji za 7 kn u Mulleru pa ih ugrabite jer se za tu cijenu isplate, posebno ove dvije vrste koje ja imam. 




Nikel gel za umivanje sa hamamelisom je jedan sasvim solidan gel, ako imate pomalo suhu ili normalnu ili osjetljivu kožu, koji je blag iako piše za problematičnu, masnu kožu ne bih baš rekla jer baš što se tiče sebuma nije previše pomogao. Niti baš dobro ne opere ostatke šminke. Koristila sam ga većinom ujutro jer mi se od navečer koža ne zaprlja pa samo tek toliko da skine ostatke noćne kreme itd. Neću ga ponovo kupit jer za 70 kn možete naći puno bolje. Jedino dobro je što ne isušuje. 

Freeman maska sa zelenom glinom, avokadom i zobenom kašom, mi se pokazala dosta dobra, detaljnije u RECENZIJI <KLIK. 
Bourjois micelarna otopina mi je odlična, jer je vrlo lagana i prirodna na licu, bolja mi je od Garnierove stoga i bolja od Lorealove jer imaju iste sastojke. I super je jer dobro skida boju za kosu koja vam ostane na licu nakon bojanja. 
Avene Triacneal emulziju već koristim 1-1 i pol godinu (osobno imam puno začepljenih pora ponajviše komedona koji se nakon nekog vremena postanu upaljeni sa onim bijelim, jer jednostavno žele van) ova emulzija se koristi navečer jer ima malo retinola i glikolne kiseline u sebi, meni pomaže da mi se komedoni lakše izmigolje van sa manjim upalama, iako onda malo još prćkam po tome pa pogoršam stvar ahh znate već. Kada imam već neki posušeni, istisnuti prištić onda pomaže da mi se krastica sama odvoji. I još pomaže kod smeđkasto crvenkastih ožiljka nakon što akne zacijele.

Trash Can proizvodi kojih nema puno ali eto.

Alverde dvofazni skidač šminke je nešto što mi se činilo jako zanimljivim i pošto volim onaj od Balee za oko očiju dvofazni skidač mislila sam da prirodnija verzija neće biti puno lošija. E sad priča je da se sa ovim od Alverde može očistiti cijelo lice ali ja se nisam usudila. Mogu reći da nisam mogla prijeći preko toga da me peče za oči, jednostavno sam probala u više navrata ali nikako da se iskaže. I osim mirisa koji me podsjeća na nekakav pokvareni proizvod (na neko pokvareno ulje možda), kada ga utrljavate malo se zapjeni što mi nije baš jasno. Inače mi se pakiranje jako sviđa, vrlo je čvrsto ali sam proizvod nikako. 
Eveline depilacijska krema za osjetljivu kožu sa kapilarama, gdje me ovaj dio za kapilare privukao pošto ih imam svuda. Ne znam baš što po tom pitanju radi ali što se tiče samog otklanjanja dlaka nije zadovoljila. Ne znam zašto ali više mi je dlaka maknula tamo gdje su deblje i gušće nego po ostatku noga (iako su sve bile dosta duge 3-4 mm) da ih krema dobro obuhvati. Iz tog razloga što ne radi posao depilacijske kreme i zbog cijene (25 kn) može se naći puno bolja krema od ove i za puno nižu cijenu.


Evo ga, to su bili moji ˇpraznjaci˘ haha nadam se da su vam se svidjeli.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11419441/?claim=7jyx5aqwc7r">Follow my blog with Bloglovin</a>

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)