Translate

subota, 7. ožujka 2015.

New in #5 - Alverde, Garnier, Balea, AlpStories, Maybelline...

Evo mene opet sa novim new inom. Da se razumijemo u new inove ne ulaze svi proizvodi koje kupim, isto tako niti svi potrošeni proizvodi u emptiese, i zato ću vjerojatno uvesti neku rubriku za proizvode koji se izgube u gužvi.

Dakle, da krenemo...


1. AlpStories - Menta i kadulja gel za umivanje, Neven i kamilica tonik, Melem za usne-vanilija, Jojoba ulje
Mislim da su svi već čuli da se u Arena centru otvorila trgovina sa prirodnom kozmetikom AlpStories. Tim povodom su i mene počastili s nekim od svojih proizvoda i da vam kažem da sam za sada stvarno zadovoljna (jer djeluju na mojoj koži, a moja koža je čudna)...više u recenziji.

2. Balea gel za tuširanje - miris ljiljana i crne masline
- novi miris gela za tuširanje pa reko ajde da probamo
3. Alverde šampon za osjetljivo i nadraženo vlasište
- ovaj šampon sam trebala kupiti jer mi je jedan drugi (Kalli šampon za njegu vlasišta) nadražio vlasište i bilo mi je osjetljivo i prhutavo (inače nemam prhut). Napravio je dobar posao, sad je sve ok.
4. Garnier smirujuće sredstvo za skidanje šminke s očiju i lica
- u zadnje vrijeme su mi oči vrlo crvene što od laptopa, što od vjetra, i odlučila sam se za ovaj skidač jer još nisam isprobala niti jedan Garnierov skidač šminke osim micelarne vode, koja mi se super.
5. Alverde Clear krema za umivanje za problematičnu kožu
- službeno su povukli iz prodaje Alverde Clear piling/masku :((((( zaštoo?!!
- i sad sam očajna, odlučila sam se za probu ove kreme za umivanje


6. Alverde Intensive balzam za usne - nar i karite maslac
- ovaj balzam je novi u ponudi i kako OBOŽAVAM njihov balzam sa trešnjom i brusnicom, ovo je bio logičan slijed :D
7. B-pretty rumenilo
- obožavam ga, što zbog cijene što zbog toga kako izgleda na mojoj koži
- odličan je za svjetlije puti i ako volite roza rumenila koja su ujedno i highlighter jer ima lagane šljokice koje mu daju frosty look, onda je ovaj za vas
- plus, ovo je prvo rumenilo koje sam potrošila :D
8. Alverde olovka za oči nijansa  07 Pearly White
- jednog dana sam bila odlučna da ću naći bijelu olovku koja će mi normalno izgledati na waterlinu i našla sam ju. Stvarno nisam očekivala da će to biti Alverde
- od onda ju koristim i na unutarnjim kutevima za highlight, čak vam ne treba četkica nego ju možete malo razmazati s prstom and you're good to go. Vrlo je mekane teksture.
9. Dove antiperspirant sa mineralima mrtvoga mora
- obožavam Dove deodoranse, a pogotovo ove u stiku
- najviše mirise Go fresh ili ovaj s mineralima mrtvoga mora

10. Maybelline color drama olovka za usne - In With Coral
- napokon sam uspjela ugrabiti jednu od ovih olovka za usne
- već sam ih isprobavala, odlična je pigmentacija i kremaste su
- nikako da naiđem na neku nijansu koja mi odgovara, a da je ima u prodavaonici i da nisu sve isprobane i razmrljane...(ljudi testeri!)
11. Alverde kremasti ruž za usne - Deep Coral
- nisam dosada isprobala niti jedan kremasti ruž, a ovaj mi se čini ok pa sam uzela na blef
- uzela sam nijansu sličnu usnama za slučaj da je koma pa da se ne vidi baš koliko je loš :D
- jedna čekam isprobati
Ne znam šta mi je, samo neke koraljne nijanse uzimam :D
12. Deborah olovka za usne - 198 (nemaju nazive nijanse nego samo brojeve)
- svidjela mi se nijansa i bila je na sniženju pa sam uzela
- moram reći da je dosta tvrda :(
- možda da ju malo na toplo stavim pa će biti bolja

13. Das gesunde Plus tablete za održavanje kože
- odlučila sam riskirati i isprobati ove kapsule
- dosta sam ih dugo proučavala i mislim da mi neće škoditi
- vanjskim izgledom me podsjećaju na Roaccutane tablete
- čekam rezultate, pa ako će biti kakvih, napisati ću nešto o njima






Da li vas zanimaju neki od ovih proizvoda, jeste li neke isprobali?



Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)