Translate

subota, 7. studenoga 2015.

[RECENZIJA] Cien AQUA RICH daily exfoliating facial wash

U potrazi za nekim povoljnim pilingom za lice kojeg još nisam isprobala, sjetila sam se da Lidl ima svoju liniju proizvoda za njegu lica i nakon malo razmišljanja, piling o kojem ću danas pisati, našao se u mojoj kolekciji preparative. 

Uvijek na početku posta o preparativi volim napisati kakva je moja koža pa u nastavku možete pročitati:
Trenutno moja koža je i dalje masna, imala sam nedavno problema sa okonosnim dijelom kože izbili su mi sitni crveni prištići, od puhanja nosa i hladnijeg vremena i kozmetike koja mi više ne odgovara u potpunosti kao ljeti. I dalje imam komedone i svakodnevno neki upaljeni prištić ili aknu.

Priča o ovom pilingu je....
Trebalo mi je nešto uz Biodermin Sebium Serum, jer ona djeluje na principu kemijskog pilinga, pa sam uzela ovaj mehanički piling. Prema opisu na pakiranju ovaj piling je namijenjen za normalnu i mješovitu kožu, uz to bih dodala i za masnu.
Cijena je 15 kn(14.99) za 150 ml.
Pakiranje je u rangu s Baleinim tubicama ali meni ljepše jer je jednostavnije i ne izgleda kao da je za curice(ako se kužimo haha). Sam čep tube se ne može u potpunosti zatvoriti ako ga samo cijelim dlanom zatvorite nego je potrebno dodatno stisnuti u sredinu čepa da se otvor u sredini zatvori tj da čep legne u njega. Onda je stvarno jako zatvoreno nema šanse da će se lako otvorit.
Miris ovog pilinga me iznenadio jer me podsjeća na nešto puno skuplje i miriše svježe kao što bi nešto na čemu piše aqua očekivali da miriše. Meni je miris dobar i nisam osjetljiva općenito na malo jače mirise. Tekstura mu je srednje gusta, ako trebam mogu ga usporediti s Balea pilingom od maline(rozi). Na fotografiji možete vidjeti kakve su mu čestice, ima ih većih i manjih pa sam se ja zanijela prvih par puta, malo previše stisnula kod masiranja, jer sam vidjela da ih nema puno za prvi pogled, a zapravo ih ima dosta. 
Mene cijela Cien linija podsjeća na Baleine proizvode uključujući sastojke, koji mi se sviđaju. Ne sadrži SLS ili slično. Razlog zašto je ovaj piling dobar za masnu kožu je da sastoji mali udio salicilne kiseline(ne znam koliko točno) koju volim u svojim proizvodima. Ona 'razbija' masni sebum lica i općenito je super u kremama ali ne u prevelikim količinama jer može uzrokovati prhutanje i crvenilo. Uvijek, kada nešto sadrži salicilnu kiselinu, ja osjetim razliku u djelovanju. Piling ostavlja lice škripalo čisto što volim kod umivalica. Ja ga koristim svaki drugi dan jer mi je svakodnevno ne odgovara jer koristim već kemijski piling. Svakako poslije umivanja njime koristite hidratantnim tonikom ili stavite neku laganu kremu, ne isušuje jako ali ako vam je lice dehidrirano sve će vas isušiti. Pogotovo kod ovih prijelaza sa ljeta na jesen. 

Za kraj ću reći da je ovo jedan dobar piling za cijenu, čak i predobar samo treba pravilno rukovati njime. Preporučujem za mješovitu i masnu kožu.

Ocjena je 4/5


Jeste li isprobali nešto od Cien preparativne kozmetike?


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)