Translate

nedjelja, 19. travnja 2015.

Alverde Intensiv, nar i karite maslac, balzam za usne

Danas ću vam predstaviti relativno novi proizvod u Alverde asortimanu, a to je Intensiv nar i karite maslac, balzam za usne.
Mogli ste već par puta pročitati na mom blogu da volim Alverde balzame za usne, jer mi super odgovaraju za moje normalne/suhe(ali ne pre suhe!). Čim sam vidjela da je izašao novi balzam u asortimanu, morala sam ga isprobati.
Ovaj balzam dolazi u pakiranju od 10 ml, po cijeni cca 12 kn.
Ono zbog čega sam se nadala da će biti stvarno hranjiv je činjenica da je pakiran u tubici, a ne u stiku. Sjećam se da je prije postojao Labello balzam u istoj tubici boje tamnoplave i bio je za noću njegu, i taj balzam mi se jako sviđao.

U opisu ovog Alverde balzama piše da je za njegu ispucalih i hrapavih usnica.
Boja samog balzama je iznenađujuće siva. Nisam mislila da će takva biti na usnama ali definitivno mogu reći da nije proiziran na usnama. Ako ga istisnete previše, usne će vam biti bijele. Isto tako se ne otaplja brzo na usnama niti upija. 
Miris je, kao i svi Alverde proizvodi, poseban, nekako mentolast ali i biljni. Kada jezikom prođete namazanim usnama, okus ovog balzama je pomalo okusa žvakače gume, one dječje, što je čudno. Ono bitno kod svakog balzama je da li on obnavlja usne i/ili hidratizira. Što se tiče ovog balzama mogu reći da štiti usne, ali što se tiče obnavljanja mogu reći da baš i ne radi taj posao u potpunosti. Vjerujem da bi možda nekom sa normalnim usnama bio dobar, ali za nekog sa suhim ne baš.

Sastojci:
RICINUS COMMUNIS SEED OIL · PERSEA GRATISSIMA OIL · SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL* · HYDROGENATED CASTOR OIL · GLYCERYL RICINOLEATE · POLYGLYCERYL-2 DIPOLYHYDROXYSTEARATE · AROMA ·HELIANTHUS ANNUUS SEED CERA · BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER* · AQUA · ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT · ASCORBYL PALMITATE · CITRAL · HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL · LIMONENE · LINALOOL · PUNICA GRANATUM SEED OIL* · ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT · TOCOPHEROL · CI 77891.

Moja ocjena je 2/5. 
Proizvod je prirodan i ne testiran na životinjama što je plus. 
Ugodan miris i okus na usnama, dobro pakiranje ali ostalo me ne oduševljava.
Jednostavno nemam osjećaj nahranjenih usana.


Kako vam se čini ovaj balzam za usne i Alverde balzami općenito?

Broj komentara: 8:

  1. Nisam probala niti jedan njihov balzam dosad, ovaj mi se sviđa samo radi tubice ali ostatak teksta mi ne ulijeva baš povjerenje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao što vidiš i mene je to privuklo. Ne bi preporučila za suhe usne, nažalost.

      Izbriši
  2. Šteta što nije dobar, bilo bi dobro naći izvrstan balzam u tubici :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Niti ih ne proizvode jako puno. Šteta jer su praktični :)

      Izbriši
  3. Ne znam zašto ali ja uvijek preskočim dio s Alverde asortimanom, iz nekog razloga me ne privlače, a zapravo ništa njihovog nisam isprobala. Šteta da ti balzam nije po volji...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su super njihovi balzami u stiku, pogotovo onaj crveni s brusnicom :DD

      Izbriši
  4. Kako lijepo sjaji na usnama! Ovo ću definitivno kupiti, tnx:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Okej, ali nemoj stavit previše jer ćeš izgledati stvarno blijedo haha :DD Osim ako ti se to sviđa :)

      Izbriši

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)