Translate

nedjelja, 31. svibnja 2015.

Balea limited edition gel-piling acai berry - za normalnu, mješovitu kožu

U Balea asortimanu od nedavno se našao jedan limited edition proizvod za lice.
Gel-piling sa ekstraktom acai bobice za mješovitu i normalnu kožu.
Moja koža je problematična, sklona komedonima koji je upale...znači nije baš proizvod za mene po opisu, ali nema veze. Ja mislim da svima treba nekakav mehanički piling bio on napravljen kod kuće ili kupljen.

Inače za nekakav bazni piling za lice kod kuće volim koristiti mljevenu kavu, med i sok limuna. 
No da se vratimo na temu posta.
Ovaj piling dolazi u zgodnom pakiranju da vam sline počnu curit, kao i većina Balea prozvoda. Vjerojatno zato na svakom njihovom gelu za tuširanje piše napomena da proizvod nije za jelo...njam  hahahaha.
Količinu od 75ml platiti ćete oko 18 kn(ako se ne varam). Samo se može u DM-u kupiti.

Pakiranje je klasično, čvrsto.
Miris proizvoda je preee fin, kao neki fini slatki parfem ali opet voćan, nije prenapadan ali osjetan kod upotrebe.
Tekstura je gelasta i što se tiče pjenjenja, ne pjeni se pretjerano.
Ono ključno je da ima jako punooo zrnaca veličine soli.
Moglo bih se reći da je ovaj piling namijenjen poliranju lica. Ne bih preporučila osobama s osjetljivom kožom i sklonom upalama.
Ja ga koristim samo kada nemam nekakvih većih upala.
Inače koristim Avene Triacnela koja obavlja kemijski piling i tu i tamo trebam mehanički piling. 
Ako bih trebala odabrati stupanj nježnosti pilinga ovaj bi bio dosta agresivan.
Sam piling ne isušuje, što se tiče ostavljanja nekakvog filma nakon umivanja, moguće da si ja to umišljam, ali možda ostavlja nekakav. Ako ste koristili Balein piling sa malinom mogu reći da ovaj sa Acai bobicom ostavlja manje naglašeni film. Napominjem da sam pomalo opsjednuta kada mi je nakon umivanja drugačiji osjećaj nego onako sklizko. (ako me razumijete)

Za kraj ovom pilingu bih dala ocjenu 3.5/5.
Sasvim pristojan piling za cijenu i kvalitetu. 
Za nekoga sa normalnom, mješovitom kožom ovaj piling bi bio pun pogodak za 1×tjedno korištenje.


Jeste li i vi ispobali ovaj piling?

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)