Translate

utorak, 5. svibnja 2015.

Favorit travnja ~ Balea Aqua Serum na masnoj, problematičnoj koži

Pred kraj zime, kada je vrijeme bilo zbrčkano, koža lica mi je bila potpuno dehidrirana. Moja je koža inače masna, problematična, imam akne i začepljene pore koje se s vremenom upale itd. znači sve lijepo :)
Kolegica blogerica Blusherful mi je ponudila ovaj serum jer je njoj već dosadio. Ja sam razmišljala, pogledala sastojke(da opsjednuta sam s time) i pristala na isprobavanje. Pročitala sam punooo dobrih recenzija za ovaj serum i bilo je krajnje vrijeme da ga i ja isprobam. Koristim ga već više od mjesec dana, svakodnevno.

Balea Aqua Serum dolazi u maloj plastičnoj bočici sa čvrstom pumpicom. To je jedna od onih bočica kojoj se unutrašnji dio diže(smanjuje) kako trošite proizvod, ako me razumijete.
Pumpica je super, neće vam izbaciti litre proizvoda kako neke znaju.
Cijena proizvoda je 25 kn u DM-u i količina je 30 ml.
30 ml je mala količina, dosta skupih krema (npr. moj voljeni Avene Triacneal) dolaze u toj količini, no neće vam biti žao za ovaj serum zato što se jakooo sporo troši i cijenovno je prihvatljiv. 

Tekstura je dosta vodenasta, ali kada ga stavite na lice ipak imate osjećaj kao da ste nešto stavili (ne u lošem smislu).
Miris ovog seruma je vrlo ugodan, ne prejak, i nekako mi se čini kao da na lice stavljam puno skuplji proizvod, a ne sad neku Baleu haha :D
Ako ste pomislili kako to funkcionira na masnoj, problematičnoj koži kao što je moja, sada ću vam objasniti.
Iako je moja koža masna potrebna joj je hidratacija...i ne sad neka ulja(meni baš ne odgovaraju), butteri i kaj ti ja znam, nego nešto lagano, ne masno...u ovom slučaju s hijaluronskom kiselinom. A ja volim kiseline :)
I naravno, to nije neki matirajući serum (i takvog Balea ima, zelene je boje ali je potpuno sra**), zasjajit ćete se  ubrzo nakon nanošenja, ali nema veze.
Dobra je podloga za tekući puder, ne ruli se.
Nije mi pogoršao stanje moje problematične kože i ne začepljuje pore (ono meni najbitnije). Već nekoliko dana nakon korištenja ovog proizvoda sam primijetila puno ljepšu teksturu kože, što mi se dogodilo samo sa Triacnealom <3

Sastojci:
AQUA · GLYCERIN · NEOPENTYL GLYCOL DIHEPTANOATE · XYLITYLGLUCOSIDE · PANTHENOL · TOCOPHERYL ACETATE · HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE COPOLYMER · SODIUM HYALURONATE · ANHYDROXYLITOL · XYLITOL · PANTOLACTONE · CITRIC ACID · ETHYLHEXYLGLYCERIN · PHENOXYETHANOL · PARFUM

Po sastojcima možemo vidjeti da sadrži penthenol koji penetrira u kožu i hidratizira ju, zatim vitamin E, i hijaluronska kiselina. Vjerujem da se može koristiti i ispod očiju, ali možda nije dosta intenzivan.

Završna ocjena ovog proizvoda je 5/5. I to je moja prva petica naravno gledajući kvalitetu i cijenu.
Pa nisu bezveze sve one pozitivne recenzije :D

P.S. Ako se slučajno dvoumite između Seruma i Gel kreme iz iste linije, i imate sličnu kožu kao ja, ja preporučam serum.

Kako se vi borite protiv dehidrirane kože?

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)