Translate

srijeda, 8. srpnja 2015.

Mini New in #7 ~ Afrodita, Balea, Alverde, Nivea...

U zadnje vrijeme baš i ne kupujem grupno nego kak mi dođe. To je razlog zašto je ovo mini new in :D Da se razumijemo u new inovima se ne pojavljuju svi proizvodi koje kupim jer ih odmah počnem koristiti. Ali ovih par dana se skupilo malo proizvoda koji su mi baš nekako karakteristični za ljetno vrijeme.
1. Dusch Das gel za tuširanje
- obožavam ih jer su vrlo slični Radox tuširalicama, a njih baš nije lako naći u prodavaonicama, zapravo ne znam gdje sam ih zadnji put vidjela
- imam osjećaj da Dusch Das tuširalice ne dobivaju dovoljno pažnje ali ne vidim razlog zašto jer mi se čine dosta kvalitetne za cijenu
- može ih se naći u DM, Muller i još kojim prodavaonicama, dosta često na sniženju
2. Dove go fresh kremasti sapun
- obožaaavamm Dove sapune, ljeti mi se draže tuširati sa njima nego nekim gelovima za tuširanje
- nježni su i dobro čiste kožu nakon cjelodnevnog preznojavanja
- go fresh verzija je idealna za ljetne dane, miris krastavca i zelenog čaja :)
3. Nivea deo roll on antiperspirant fresh natural
- mogli ste ga vidjeti u posljednjim potrošenim proizvodima --> OVDJE
- kao što sam tamo napisala, lagan je i ne osjetan ispod ruke
- super za more, jer se tamo i onako manje znojimo, pa meni osobno odgovaraju malo lakši antiperspiranti (ne znam jel to kod svih slučaj?)
4. Balea roll on antiperspirant Active
- verzija koja sadrži aluminij, neki roll onovi od Balee ne sadrže aluminij i na njima piše zaštita 24h, kolko sam skužila
- ovaj roll on sam uzela da bi usporedila izdržljivost sa nekim skupljim dezićima, a i miris nije loš :D
5. Čupko aloe vera gel
- apsolutno svakog ljeta u mojoj kupaonici, po više puta
- must have proizvod jer je multipraktik
- poslije brijanja, kada izgorite na suncu...
- ono što moram napomenuti da vam ovaj proizvod neće biti dovoljno hidratantan pa bi preko njega namazala još neki losion ili ih ih možete pomješati jer ovaj gel nema mirisa (mana su parabeni)
6. Afrodita Oli control matirajući serum
- nakon što sam isprobala matirajuću kremu iz ove linije, recenzija --> OVDJE
odlučila sam se na isprobavanje seruma s obzirom na moju masnu, problematičnu kožu
- ako se na neki način iskaže ili ne, recenzija je u planu
7. Afrodita gel poslije depilacije
- sve što proizvođač obećava to ovaj proizvod radi, jedino nisam sigurna za sporiji rast dlačica
- zapravo još imam pola načete bočice, ali se bojim da će ga izbaciti iz asortimana u DM-u jer ga nisam vidla u par prodavaonicama
- molim boga da ne, jer nema proizvoda koji je meni smirio točkice poslije brijanja ili depilacije kao ovaj :D
8. Alverde krema za stopala pinija i limeta
- dvoumila sam se oko raznih krema za stopala i odluka je pala na ovu
- čak sam dobila 33% više što je zapravo i jedan od razloga kupovine, a i čula sam dobre stvari o Alverde njezi za stopala
- za sada ću reći da nema loš miris, jer neke kreme za stopala znaju imati čudan miris koji se poslije još pogorša

I to bi bilo to... 
Mene zanima vaša njega stopala?

Pišite mi xD

2 komentara:

  1. dusch das gelovi su mi jedni od dražih, jeftini su a mirišu božanstveno :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)