Translate

ponedjeljak, 6. srpnja 2015.

Empties #2 ~ Balea, Alverde, Garnier, Bourjois, Freeman...

Donosim vam još jedan post sa potrošenim proizvodima. Zapravo sam skužila da ih niti nisam pisala toliko puno, što se može zaključiti po rednom broju. Dok sam ja radila recenzije raznih proizvoda, pobacala sam dosta stvari, no ovo sam uspjela skupiti. Zapravo je tu bilo još stvari, ali su se izgubile :D

1. Himalaya neem gel za umivanje, za normalnu do masnu kožu
- sasvim solidan gel, vrlo guste teksture, ugodnog mirisa, lijepo i nježno čisti, nema SLS-a
- problem kod ovog je da je tekstura toliko gusta da mi je dosta puta ispao iz mokre ruke, zato mi se čini kao da ga nisam dovoljno isprobala i zapravo iskoristila u potpunosti
2. Balea piling blazinice, sa aloe verom
- sasvim solidan proizvod za cijenu, nisam ih koristila na licu jer ima alkohol na drugom mjestu, ali aloe veru na trećem i to je većina natopljenog sastava kolko mi se čini
- koristila sam ih za dekolte/prsa, jer su mi podivljala s prijelaza iz zime na proljeće i ove blazinice definitivno ublažuju crvenilo, a usput i rade piling
- vjerojatno ću ih još tu i tamo kupiti jer su ok proizvod, sadrže 30 komada
3. Balea tonik za mješovitu kožu, s voćnim kiselinama
- sviđa mi se ideja tonika, kao sužava pore itd, ali je ljepljiv nešto strašno
- zato je moje korištenje odmah prestalo, a i ima alkohola dosta
4. Blanchette micelarna voda
- ako vam je ova micelarna nepoznata, možete ju kupiti u Kaufland trgovinama
- pisala sam o njoj u --> Favoriti ispod 20 kn - njega lica
- niska cijena, solidna u djelovanju, sasvim je ok i može biti u rangu sa puno skupljim micelarnim otopinama
5. *Ziaja micelarna otopina maslina
- recenzirala sam ju--> OVDJE  skupa sa Alpstories gelom za umivanje(koji mi je pri kraju također)
- opet, sasvim prihvatljiva micelarna, ali možda sam mrvicu više očekivala
6. Garnier mineral Clean Sensation roll-on anti-perspirant
- sjećam se kad su u početku došli Garnier dezići i odma sam jednog otišla kupiti, ali sam bila razočarana jer me pekao
- sad to više nije slučaj, očito mi trenutno puno bolje odgovaraju, zadržavaju smrad cijeli dan i ne mijenja im se miris tokom dana
- imam osjećaj kao da mi koža diše baš kako i reklamiraju
- mana je da se dosta dugo suše pa pričekam malo prije nego obučem majicu
7. Nivea fresh natural roll on anti-perspirant
- i ovaj roll on se dosta dugo suši, kraće zadržava smrad nego Garnierov
- imam osjećaj da polako iscuri dok se znojite, ali ne znam, možda mi se čini
8. Garnier mineral invisible sprej anti-perspirant
- inače nikad ne kupujem deziće u spreju jer znam da kraće drže nego ostali, možda ne svi ali većina
- ne znam zašto je tako, ali jednostavno je (možda jer su najčešće drugačiji sastojci u spreju i ostalim formama)
- no ovaj je stvarno dobar sve isto vrijedi kao i za roll on
- bez obzira na to su mi draži svi ostali oblici nego sprej, jer mislim da se dosta proizvoda izgubi dok se sprejate, možda sam u krivu, a možda ne ;)
9. Alverde šampon za suhu i oštećenu kosu
- sa aloe verom i hibiskusom
- volim Alverde šampone jer su prvenstveno bez silikona i imaju dobre sastojke
- naravno da je u svakom alkohol na dosta visokom mjestu ali u ovom se to ne osjeti
- rekla bih da je ovo hidratantni šampon, ostavlja kosu mekanom i pušta ju da diše
- problem je što se jako brzo troši, pogotovo ako imate jako dugu kosu kao ja
- trenutno koristim verziju za nadraženo vlasište(on se sporije troši i više se pjeni) i obiteljski verziju sa jabukom i papajom(isto je ok)
10. Balea kremasto-uljni piling sa mirisom jabuke i cimeta
- hvalospjeve o ovom proizvodu pročitajte--> OVDJE
- ovaj potrošeni ovdje je zapravo onaj oštećeni spomenut u recenziji
11. Speedy care maramice za uklanjanje šminke sa micelarnom otopinom
- vrlo jeftino, oko 17 kn za 72 kom pa sam uzela makar mi bile za brisati bicikl :D
- nažalost kolko para tolko muzike, s očiju ne skidaju šminku uopće(pogotovo maskaru), stružu po licu i u konačnici sam imala par mjesta sa previše nadraženom kožom
- znači definitivno preskočite za tu svrhu
12. Freeman (glina, menta i limun) maska za masnu kožu lica
- jedino ću reći da jedva čekam uzeti cijelo pakiranje, dobro i još da je osvježavajuća i da smanjuje crvenilo
- ali se trenutno silim da potrošim 1 kg zelene gline iz bio&bio, tako da će full size morati malo pričekati:D
13. B pretty rumenilo, nijansa 3 pink
- lijepo ultra rozo rumenilo sa nekakvim plavim odsjajem ako ga dobro stavite
- meni se sviđa jer je vrlo svjetlo i osvježi mi izgled
- imam svjetlu put, a na tamnijim ljudima ne bi izgledao dobro
- cijena je vrh :D samo 15 kn
14. Bourjois 123 Perfect tekući puder
- lijepi puder sa srednjim prekrivanjem, lagan na licu
- ja ima najsvjetliju nijansu (51)
- stvar je u tome da ja volim koristiti tekuće pudere kao korektore znači negdje ih trebam više, a negdje manje i zato je potrebno da se dobro blendaju i da izgledaju podjednako sa svim mjestima
- ovaj za to može proći ali ono što je kod ovog pudera loše je da oksidira brzo i postane tamniji nego što je na početku(nije da budete čokoladni ali skuži se), zato preporučujem da u trgovini isprobate TESTER! na ruci i hodate malo okolo da vidite da li će oksidirati izabrani puder
15. Essence Lash princess maskara
- solidna maskara, da se sa njome lijepo napraviti volumen i dužina, ali meni nikako ne odgovara iz jednog jedinog razloga, a to je da se preslikava ispod obrva kad mi se kapak zamasti, a to je u roku 2-3 sata, što za mene znači da je ne mogu nositi :(

*PR uzorak
- sve što je napisano o proizvodu je odraz vlastitog iskustva



I dragi moji to je sve, već me bole prstići...

Što ste vi zadnje potrošili?

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)