Translate

četvrtak, 2. srpnja 2015.

Favorit lipnja ~ Balea kremasto-uljni piling za tijelo sa mirisom jabuke i cimeta

Često razmišljam koji sam proizvod koristila jako puno ovaj mjesec i shvatim da ima proizvoda koje koristim puno dulje i konstantno, takav je slučaj s ovim pilingom za tijelo.
Balea kremasto-uljni piling gel ta tuširanje sa mirisom jabuke i cimeta je moj dugomjesečeni prijatelj, samo je sada vrijeme kada više izlažemo kožu javnosti pa ga još više koristim.
Mislim da je on zapravo dio zimske postave i kako na njemu piše da je limitirana kolekcija očekivala sam da ga neće biti do ljeta, ali sada ga još ima na veliko po policama pa skoknite do DM-a i zadovoljite sva osjetila
Ovaj piling je pakiran u plastičnu tubicu od koje je tijelo tubice od mekane plastike i jednom mi se desilo da sam uzela jedan koji je bio napuknuti malo, pa pripazite na to. Ali taj je bilo na polici pa se vjerojatno oštetio u transportu, meni se kod kuće nije desilo da bilo što napukne. 

Količina od 200 ml je 13 kn u DM prodavaonicama.
Miris pilinga je kakav je i obećan na pakiranju, znači po jabukama i cimetu. Ja osobno obožavam jabuke i cimet, po zimi sam potrošila ko zna koliko kutija Frankovog čaja jabuka-cimet. Isprobala sam ih raznih ali Frankov ima najbolji omjer jabuke i cimeta.

No vratimo se pilingu...
Tekstura je vrlo kremasta sadrži pristojnu količinu zrnaca, očekivala sam manju količinu pa sam na kraju ostala zadivljena da ih zapravo ima dosta. Ne pjeni se jako, zapravo je to nekakva mliječna pjena.

Ako nemate preosjetljivu kožu možete ga koristiti svakodnevno, ja ga koristim prije brijanja ili epilacije, pa onda i poslije zbog urastanja dlaka. Znači predivno njeguje i nemam zamjerke.
Uvijek mi je smiješno kada na proizvodima, pogotovo Baleinim proizvodima za tuširanje, pročitam da nisu namijenjeni za jelo, jer tolko slasno izgledaju i mirišu.

Završna ocjena je 5/5 jer je toliko dobar :D

E sada, ja bih otvorila jednu temu, a to je akne i prištići na prsima i leđima.
Ja sam osobno u zadnje vrijeme počela više koristiti sapune na tim dijelovima tijela jer mi se čini kao da mi neki gelovi za taj dio tijela ne odgovaraju. I sad mi se čini da mi se stanje poboljšalo, ne znam jel to zbog te promjene. Više o tome planiram u nekom sljedećem postu, ako vas nešto takvo zanima svakako komentirajte, a ja ću se potruditi :D

Jeste isprobali ovaj piling, koji su vaši favoriti?

2 komentara:

  1. Kupit ću ga, kad ga svi tolko hvale, ali bude čekal zimu ko i čaj s cimetom :) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha ko zna jel će ga bit do onda, možda...al čaja sigurno bude :D

      Izbriši

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)