Translate

subota, 20. lipnja 2015.

Alpstories gel za umivanje kadulja i menta & Ziaja micelarna otopina maslina

Odlučila sam se na zajedničku recenziju ova dva proizvoda jer iz koristim zajedno zadnjih par mjeseci. Pa da krenemo bez previše duljenja...

Kratki opis moje kože: masna/mješovita, problematična(začepljene pore, proširene pore, upalni procesi, akne).


1. *Alpstories gel za umivanje sa mentom i kaduljom

Ovaj gel mi je bio poslan na isprobavanje. Dolazi zapakiran u dodatnu kartonsku kutijicu, koja je bila zajednička svim proizvodima osim balzamima za usne, inače njihove balzame za usne obožavam, možete pročitati zašto --> OVDJE.
Bočica ove umivalice je od čvrste plastike isto tako i pumpica. Za zaštitu pumpice tu se nalazi još i proziran čep.
Dobivate 200 ml za 99 kn.
..."Nježno uklanja čestice prljavštine i višak masnoće jer kombinacija vrijednih biljnih ekstrakata ima učinak normalizacije proizvodnje sebuma. Upalne reakcije kože i pore se smanjuju, a koža postaje svježa i blistava.
Kako koristiti: Nanijeti malu količinu na vlažnu kožu i nježno umasirati, posebice na čelo, nos i bradu. Dobro isprati mlakom vodom. Posebno preporučujemo za masnu kožu.
Bez parabena
Bez sulfata
Bez mineralnih ulja
Bez umjetnih boja
Bez sintetičkih mirisa
Bez silikona
Nije testirano na životinjama
Veganski proizvod".... izvor


Tekstura je gelasta dosta tekuća, žućkasta, ne pjeni se jako s obzirom da ne sadrži SLS, ali pjeni se. Nije da je kao neka emulzija već samo radi laganu pjenu. Čim sam vidjela teksturu gela pomislila sam da je hidratantan. Sam gel ne isušuje, pod tim mislim na proizvode s kojim dodatno skidate šminku i koji stupanj hidratacije koristite. Npr. ako za dan koristim Balea Aqua serum ili neku hidratantniju kremu, i skinem šminku s ovom Ziajinom micelarnom gel me neće isušiti. Sukladno s tim ne bih ovaj gel preporučila nekome sa izrazito suhom kožom. Miris gela je po čaju od kadulje sa slatkastom notom. Što se tiče kontrole sebuma na mojoj masnoj koži, primijetila sam da se ne zamasti kao sa nekim običnim umivalicama, ali ništa spektakularno. Ostavlja lice škripavo čisto i moram reći da je ovaj gel jedan od najboljih umivalica/čistilica koje sam probala.

Sastojci:
Aqua , Coco-Glucoside, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Decyl Glucoside, Glycerin, Mentha Piperita Leaf Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Maltodextrin, Xanthan Gum, Sodium Lauroyl Glutamate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Glyceryl Caprylate, Parfum, Limonene, Linalool.


Po meni ovoj umivalici jedina mana je cijena ali i kratak rok trajanja od 6 mj. Iako je to razumno s obzirom da je prirodna kozmetika. 
Ocjena je 4.5/5. Vrlo dobro odrađeno Alpstories :DD

2. *Ziaja micelarna otopina s maslinovim uljem

Ovu micelarnu otopinu smo dobili na BBDayu. Inače sam ju već dugo vrijeme gledala na popustu u DM-u i razmišljala ju isprobati.
Bočica od micelarne je čvrsta i zelena, a sama micelarna je prozirna. 
Jako mi se sviđaju mali otvori na proizvodima, lakše ih je kontrolirati, pa tako i kod ove micelarne otopine.
Dobivate 200ml za oko 30 kn ako se ne varam.
Ova micelarna otopina nema mirisa. Ne peče za oči.
Maskaru i šminku s očiju skida solidno, ipak malo lošije od Garnierove ali bolje od Niveine. Ne ostavlja neugodan osjećaj oko očiju kao Niveina. (za recenzije Nivea i Garnier micelarnih otopina kliknite --> OVDJE ) Ne očekujte da će skinuti neku tvrdokornu maskaru s lakoćom. Šminku s lica skida dobro, ne isušuje kožu. Ne lijepi se i kada se idete umiti nećete imati lužati osjećaj na licu. 
Što se tiče sastojka, nisam fan. Ja ne volim ostavljati na licu micelarne pa zato poslije još operem lice. Sve u svemu ovo je jedna solidna micelarna otopina, ja bih rekla pogodna za suhu kožu, ali ne presuhu.
Ocjena je 3.5/5


*PR uzorak
- sve što je napisano o proizvodu je odraz vlastitog iskustva

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)