Translate

četvrtak, 20. kolovoza 2015.

Maybelline NY lash sensational maskara

Evo i mene malo, vrijeme je recenzije maskare koju smo dobili na BBDayu na testiranje. Čekala je neko vrijeme jer sam imala trenutnu maskaru za potrošiti. No, evo i nje na redu već ju koristim oko mjesec dana i vrijeme je za dojmove.

Maskara dolazi u pristojnom pakiranju nude roze boje sa sitnim sjajnim česticama, koje sam uočila tijekom slikanja i predivne su. 
Inače ne volim zavijene četkice maskare ali ova mi se svidjela. Isto tako, rijetko kad biram gumene četkice(možda je mekana plastika) ali ova je dobra jer se ne savija previše, zapravo minimalno. 

Zanimljiva je jer ima s unutarnje zavijene strane manja vlakna s kojim možete maskaru staviti od samog korijena trepavica. Maskara je klasično crna do intenzivno crna ako stavite dva sloja (vidi slike ispod). 
Ne sviđa mi se to što ostaje puno proizvoda na četkici ali količina se smanjuje nakon kojeg tjedna korištenja. Uz to sam se u početku stvarno znala cijela zamazati po kapcima, s vremenom je krenulo na bolje. 
Formula je rijetka ali ne baš vodenasta skroz. U početku se suši dosta dugo, a postupno sve kraće. Problem kod zavijenih četkica maskara je da ne odgovaraju svim oblicima očiju isto tako i ravan oblik. 
Ono što ja, sa masnim kapcima, uvijek gledam je koliko će joj trebati da mi se preslika na gornje kapke ispod obrva. Treba joj oko 6-7 sati što je super, ako imate problema s tim, stavite malo matirajućeg pudera na područje gdje vam se preslikava.
S ovom maskarom nije potreban uvijač trepavica osim ako baš to volite/trebate. Ostaju zavijene stvarno cijelo vrijeme max sam ju nosila 12 sati.
Rekla bih da možete namazati dva sloja do tri bez lijepljenja trepavica, a sve više je previše jer dosta proizvoda izlazi s četkicom. Kasnije kad se malo potroši možete u više slojeva nanositi bez problema.
Skida se normalno sa micelarnim otopinama, ali ne i s običnom vodom :P
Količinu od 9,5 ml platit ćete od 70-80 kn ovisno o prodavaonici.
Mislim da sam sve rekla, sljedeće pogledajte slike maskare na djelu. 
Trepavice su na slikama bez prethodnog uvijanja (malo su lošijem stanju, zbor raznih faktora).
Donje trepavice najčešće ne mažem maskarom jer su vrlo duge i onda mi oči izgledaju preeestrašno haha. Ko neke stonoge :D

Za kraj ocjena proizvoda je 4,5/5. Sasvim dobra maskara jedino je cijena malo previsoka i previše proizvoda ne četkici no samo u počecima.

*PR uzorak
- sve što je napisano o proizvodu je odraz vlastitog iskustva


Jeste li isprobali ovu maskaru?
Privlače li vas zavijene četkice maskare?

4 komentara:

  1. meni je ova maskara top! Načisto sam oduševljena četkicom; iako inače preferiram ravne, klasične i dlakave, ova mi je genijalna. Baš ne mogu suzdržati oduševljenje koliko mi paše maskara, pogotovo što se ne grudva ni nakon drugog sloja - utoliko mi je skroz okej što joj treba malo više vremena da se osuši. I da, nakon tjedan-dva postane odlična, i još više volumizira, valjda dok se malo reducira sušenjem...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da super je, kad dobim komplimente za trepavice onda znam da radi nekaj :)

      Izbriši
  2. Js ju imam i kupila sam ju jer je toooliko hvaljena. Mislim, obavlja odlican posao kod uvijanja, ali i meni smeta previse proizvoda na cetkici.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)