Translate

četvrtak, 10. rujna 2015.

Balzami za stopala ~ Alverde i Afrodita

Evo i mene iz mrtvih, nikako da počnem sa postovima koji su se nabrali tijekom ljeta. Bila sam malo aktivnija na facebooku i malo sam više čitala postove kolegica.
Danas ću pisati o balzamima za stopala jer sam ovo ljeto imala uspona i padova što se tog dijela kozmetike tiče, u nastavku pročitajte više :)

1. Alverde intenzivna krema za suha stopala i pete, naranča i kadulja
- dobivate 50 ml za 9,90 kn u DM prodavaonicama
- prvo sam pomislila da je to dosta mala količina, ali sam riskirala jer sam čula dobre riječi za Alverde maslac za stopala, no promijenili su pakiranje, i bojim se, sastojke
- miris ove kreme je ugodan miris naranče, meni osobno Alverde proizvodi imaju čudne mirise kozmetike, ponekad, ali to je jer je prirodan miris, no miris ove kreme je pogođen, miris ne ostaje dugo na koži
- tekstura je gusta, čak najgušća od ove tri kreme koje vam danas predstavljam
- specifično kod ove kreme za stopala je da kada ju mažete na stopala vidite i osjetite pod prstima da popuni svu suhu kožu, pogotovo na peti, i ostavlja zaštitni sloj pod kojim krema djeluje
- ovu kremu preporučam samo navečer ili ako ćete nositi čarape jer se ne upije u potpunosti, da ne bi netko slomio nogu zbog sklizavih stopala :P
- već sljedeći dan možete vidjeti da vam peta izgleda manje oštećeno i suho
- niti jedna krema vam neće otkloniti zadebljalu kožu na peti, pogotovo ako ste na moru i vaša koža se svakodnevno izlaže soli i suncu, ali s ovom kremom možete dobiti lijepi efekt

Ocjena 4/5. 
Jedan bod - jer je količina mala pa neće predugo trajati.

2. Alverde balzam za stopala, pinija i limeta, za sve tipove kože
- dobivate 100 ml/(75 ml u orginalu), za 9,90 kn, ponegdje 14,90 kn u DM prodavaonicama
- ovo je zapravo prva od sve tri koju sam kupila i ustvari sam se malo razočarala
- miris ovog balzama je čudan, ne mogu baš opisati, kao zrele limete ali ne citrusno nego samo svježe. Ne znam kakav je miris pinije tako da ne mogu konkretno reći.
- miris ne ostaje dugo na koži
- tekstura je lagana, vrlo se lako upija
- ono što kod ove kreme nećete naći je njega
- ako tražite kremu koja će vam malo osvježiti stopala, ova je krema za vas, iako piše da hladi ja to baš i nisam primijetila

Ocjena 2.5/5. 
Zato što ne radi baš nešto određeno, ali je količinski, cijenovno, i po kvaliteti prihvatljiva.

3. Afrodita balzam za noge,(ekstrakt divljeg kestena kamilice i kamfora)
- dobivate 100 ml za 14-20 kn, svugdje gdje drže Afrodita kozmetiku
- pročitala sam dobru recenziju pa sam ju kupila, eto iskreno :D
- miris balzama je miris lavande i mente, jako osvježavajući
- miris je malo dulje na koži nego kod prethodne dvije
- tekstura je gusta ali za nijansu se lakše upija nego Alverde krema od naranče i kadulje
- svejedno preporučam samo ako ćete nositi čarape ili prije spavanja
- ono što me začudilo u opisu kreme je da preporučaju da ju mažete od prstiju pa sve do koljena, što ja nisam često prakticirala jer sam htjela da mi dulje traje
- isto tako ju možete mazati 2 puta dnevno
- što se tiče njege suhih stopala, djeluje solidno ali ništa spektakularno, možda da sam mazala 2 puta dnevno bi bili neki rezultati ali ja ju volim samo na čista stopala prije spavanja mazati
- hladi ali ne da vam noge otpadnu pa je pogodnija za one sa slabom cirkulacijom (ja, haha) i onima kojima noge često nateknu, ali sa laganom masažom
Ocjena 4.5/5.
Dovoljna količina, pristojna njega i osvježava stopala.


I to je to danas od mene, uskoro će ljetni favoriti, zbog čega nisam pisala mjesečne pa ako vas zanima kliknite me uskoro za update :DD

Koji su vaši favoriti za njegu stopala?

Jeste li isprobali ove balzame za stopala?

4 komentara:

  1. Nisam isprobala ove balzame, ali za 9-10 kn mogu preporuciti Baleinu Fuß kremu koja divno mirisi, ali i obavlja svoju duznost. Topli ti preporucavam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Opcenito nemam problema sa suhom kozom na stopalima, ali kako se to ne bi promijenilo trebala bih nešto koristiti. Tvoj post mi je pomogao u izboru, mislim da bi mi super odgovarao Alverde balzam za stopala.
    Super post i cijeli blog!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti stvarno, uvijek mi je drago kada nekome pomognu moja iskustva, trudim se :D

      Izbriši

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)