Translate

srijeda, 23. rujna 2015.

Mjesečni favorit? ~ Palmolive naturals Irresistible Softness mlijeko za tuširanje

Danas vam donosim recenziju Palmolive mlijeka za tuširanje jer zapravo na mom blogu nema niti jedna recenzija tuširalice, a kako mi je ova tuširalica ostavila neki dojam odlučila sam ga podijeliti s vama :)
Već sam prije davnoo koristila Palmolive tuširalice ali ne sjećam se kakve su bile, a kako je ova bila na popustu odlučila sam se za isprobavanje. 
Inače ne pridajem previše pažnje tuširalicama (bad blogger haha) ali ako pišem recenziju o jednoj onda to mora značiti da radi nešto ;)
Palmolive Irresistible Softness mlijeko za tuširanje dolazi u količini od 250 ml i možete ga naći po cijeni od 15 kn do 20 kn, u više manje raznim prodavaonicama npr. Konzum, DM, Kozmo, Plodine....
Samo pakiranje je vrlo čvrsto pogotovo čep, znači da se čvrsto zatvara i ne vjerujem da bi se otvorio u torbi za vrijeme putovanja. 
Miris mi je na prvu bio vrlo čudan, neodređen, a kasnije nakon što se moja mama otuširala s ovom tuširalicom i otvorila vrata kupaonice...miris se osjećao čak do ulaza u kuću. I iz kupaonice sam samo čula ..."Kako ovaj gel za tuširanje fino miriši..." Tek onda sam zapravo odredila kakav je miris, a to je nježni cvjetni miris pretpostavljam po crnoj orhideji koju nisam imala priliku 'šnjofati' u živo pa samo nagađam :D
Zapravo sam se zaljubila u ovu tuširalicu kada sam se sama otuširala njome. Nije potrebna velika količina (puna šaka) proizvoda da se operete njome jer se vrlo vrlo lako razmazuje po koži i to je ono što me zapravo najviše oduševilo. Kako treba malo (manje neko kod nekih drugih gelova) proizvoda pri tuširanju proizvod se sporije troši zato sam i uspjela uhvatiti neki dojam... kada imate mamu i sestru u kući koje svakodnevno koriste isti proizvod za tuširanje, onda  on traje maksimalno 7 dana, ruke gore ako me razumijete :DD
Lagano se pjeni, zapravo se mlijeko pretvara u mliječnu pjenu, zato se valjda zove i mlijeko za tuširanje.
Još nešto bitno što je razlog pisanja recenzije je da natpis "Irresistible Softness"(neodoljiva mekoća) nije bezveze...potvrđujem da je nakon tuširanja prisutna osjetna mekoća i glatkoća kože.

Sastojci:

Za kraj svakako preporučujem Palmolive gelove/mlijeka za tuširanje jer su prihvatljive cijene (vrlo često na popustu i imaju maxi pakiranja) i čini se ispunjavaju obećanje proizvođača :)
Ocjena 5/5.


Da li koristite Palmolive gelove za tuširanje, koji su vaši dojmovi?


2 komentara:

  1. Nisam dugo koristila Palmolive tako da ću svakako isprobati :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta, svaki komentar je dobrodošao :)